sobota, 24 stycznia 2015

Pierwszy post!

Cześć wszystkim :) Mam na imię Paulina, w tym roku skończę 17 lat i mieszkam w Krakowie. Blog, który właśnie założyłam będzie dotyczył muzyki i książek. Mam zamiar zamieszczać tutaj recenzje książek, płyt, piosenek i być może ekranizacji danych powieści. Ba blogu znajdziecie moje opinie, zdjęcia, streszczenia książek czy muzyki.  Mam nadzieje, że blog przypadnie Wam do gustu i znajdziecie tu cenne wiadomości. Może pomogę Wam w zakupie powieści czy płyty :) Posty postaram się dodawać min. raz na tydzień.

Założyłam również Instagrama specjalnie dla tego bloga :)
http://instagram.com/obeyformusicandbooks/

W razie pytań mozecie pisać na mojego e-maila(paulaaaa2015@gmail.com) lub zadawać je w komentarzach(mam nadzieję, ze się pojawią).


Pierwszy post już niedługo! :)



                                                                                                                                Paula ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Statystyka